Spokojenost zaměstnanců patří mezi základní faktory ovlivňující dosahování stanovených cílů organizace.
Mezi členskými státy EU je měření spokojenosti zaměstnanců považováno za základní nástroj moderního způsobu řízení lidských zdrojů, které souvisí s řízením výkonů a procesů přispívajících ke zvýšení efektivnosti a kvality služeb.
Měření spokojenosti pracovníků je i důležitým motivačním nástrojem, tj. možností zaměstnanců vyjádřit své názory a postoje, což vede za předpokladu zpětné vazby od vedení k větší identifikaci s cíli organizace a ke zlepšení pracovního klimatu.
- Zajistíme nezávislou zpětnou vazbu.
- Získáte podklady pro zvýšení motivace a spokojenosti Vašich zaměstnanců.
- Posouzení stavu a odhalení kritických míst prostřednictvím výstupu z jednotlivých sledovaných oblastí i z jejich vzájemné vazby
- Zaměření na dílčí oblasti – firemní kultura, péče o zaměstnance, interpersonální vztahy, informovanost, hodnocení a odměňování, potřeby zaměstnanců
Součástí je podrobná analýza včetně návrhu a doporučení na řešení rezerv, popřípadě konkrétní návrh rozvojového či vzdělávacího programu v návaznosti na zkvalitnění sociálníj¨ho klimatu společnosti.
Pozn.: Klademe velký důraz na etiku poskytovaných služeb.